گل ارکیده
نوشته شده توسط : اندرزگو

گل ارکیده یکی از گلهای است که در مناطق مختلفی که آب و هوای گرمسیری دارند پراکنده شده است گل ارکیده نام لاتین Orchidaceae دارد. اگر می خواهید گل ارکیده را پیدا کنید می توانید آن را در محل های کم آب جستجو کنید. معمولا در مناطقی که در معرض نور غیر مستقیم خورشید هستند یافت می شوند که این به دلیل این است که اشعه های غیر مستقیم خورشید را دوست دارند گل هامعمولا در زیر سایه های درختان مجاور قرار دارند. معمولا به عنوان نمادی از علاقه ی به زیبایی و یا لوکس بودن استفاده می شوند. علاوه بر نماد علاقه به زیبایی یا لوکس بودن مزایای متعددی نیز دارد. مزایای گل ارکیده که شما میتوانید از آن استفاده کنید به شرح زیر است:

بر طرف کردن اختلالات عصبی

آن دسته از افرادی که تجربه تشنج را داشته اند، می توانند با استفاده از ارکیده ها آن را کنترل کنند از آنجا که در ارکیده خواص متنوعی برای غلبه بر تشنج هایی که شما را رنج می دهند، وجود دارد. تشنج ها باید ناراحت کننده باشند و باید به سرعت برطرف شوند.

غلبه بر اختلال مغزی

عناصر موجود در گل ارکیده می تواند به شما برای جلوگیری از اختلالات عصبی مختلف کمک کند، بنابراین می توانید با این کار از بیماری های ناشی از اختلالات عصبی جلوگیری کنید. کسانی که نمی خواهند مشکلات عصبی که باعث ایجاد بیماریهای عصبی دیگری شوند را داشته باشند، می توانید از این گل ها به عنوان یکی از ساده ترین راه حل ها برطرف کردن این مشکل استفاده کنید.

گل ارکیده

غلبه بر ضعف در عملکرد مغزی

دارای ریشه ای است که در آن نشاسته، قند، رزین و سایر مواد تشکیل دهنده موجود میباشد. آنها برای غلبه بر بیماری های مختلف مفید هستند، یکی از آنها بیماری مغزی است. خواص ماهی قزل آلا نیز برای عملکرد مغز مفید است.

درمان درد زانو

آیا می دانستید که می تواند برای درمان مفاصل نیز استفاده شود؟ دانشمندان اعتقاد دارند که گل ارکیده به عنوان یک درمان مناسب برای درمان انواع دردهای مفاصل استفاده میشود.

درمان تب

یکی از مزایای آن این است که گل ارکیده می تواند به عنوان یک درمان برای تب استفاده شود. بنابراین برای کسانی که از گیاهان زینتی ارکیده در خانه های خود استفاده می کنند، وقتی که تب میکنید می توانید از این گیاه به عنوان یک دارو استفاده کنید.

حذف آلودگی

کسانی که استفاده می کنند می توانند از آن به عنوان یک تصویه کننده هوا در منزل استفاده کنند که به شما برای از بین بردن آلودگی هوا اطرافتان کمک می کند. بنابراین شما می توانید از انواع مختلف مواد موجود در آلودگی هوا شهرها در امان باشید و در هوای پاک نفس بکشید.

جلوگیری از وقوع پیری زودرس

گل ارکیده را می توان برای جلوگیری از پیری زودرس استفاده کرد. به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده آرایشی استفاده می شود چون می توانند آب را ذخیره کنند. بنابراین می توان آن را برای جلوگیری از پیری زودرس استفاده کرد و یک تونیک طول عمر است.

تغذیه چشم

می توانند برای تغذیه چشم و به ویژه برای از بین بردن عفونت های چشم استفاده میشود. برای تغذیه چشم به این صورت انجام میشود که گل های ارکیده با ریشه های شیرین بیان مصرف میشوند و با مصرف ارکیده با ریشه های شما قادر به درمان عفونت در چشم هستید که برای سلامت چشم هم مفید است.




:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: